30 September

idag har ja då börjat me massor av saker men bli ja klar nää som vanligt ja är allt dålig på att slutföra saker hmm ska ju vara lika pappa på något i alla fall hehe men ja älskar min pappa endå mamma me så klart =0)
Har även förbannat mig på mina hemska pigment fläcka som ja har runt ögonen ser ju inte klok ut med dom har fösökt sminka över dom i dag och ja lyckades faktiskt ganska bra endå blir ju inte säme i alla fall så tur är...
Just nu sitter ja och väntar på att Anton ska vakna sen ska vi ne till marika och hälsa på en snabbis tro ja ska ta cykel dit sen det går fotare då..
Idag får ja även besök av Alexanda och Becky dom ska sova här det ska bli kul ska bara lösa säng plats till alla men det fixar ja allt sen i mogon bli det utgng med tjejerna det ska bli kul sen nbli det nog lungt för min del resten av året hehe ja trivs ju hemma..
Anton
Anton och Christoffer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback