Fredag

Idag är det en så förbaskat seg dag och humöret är fasiken ine bra känner jag men detta var ja ju rädd för att det me skulle bli när jag skulle gå hemma om dagarna det är så tråkigt försöker endå hålla igång så jag har något att göra men endå så känner man sig så ensam varenda dag
ingen som kommer hit och knappt ingen som ringer heller men ja vet skulle ja ha jobbat så skulle det vart ännu säme för ja hade inte orkat det känner ja så det skulle inte ha vart någon bra lösning heller sen är man ju mitt upp i en flytt så det är kartonger över allt men har försökt få så bra ordning ja kan på just alla kartonger och kan nog inte göra så mycket bättre me det heller men allt kommer nog kännas mycket bättre bara våran son kunde kika fram men på söndag hoppas jag att han kommer som beräknat men tror han stannar ett tag till faktikt tyvärr bara han kunde komma så har man ju något att göra när man går hemma allt känns så bra bara ja får hämta Christoffer i skolan då har man något att ägna sig åt tur ja har honom i alla fall min äslade grabb envis är han men go en då =0)...
Men ska i alla fall fixa den förbaskade disken tur man får en diskmaskin i huset det underlättar massor för nu är det disk hela tiden tar ju aldrig slut känns det som och jag hatar verkligen handdiska =o(
Ne nu måte ja komma igång så tiden går snabbare så ja får hämta hem christoffer ska gå om ca 50 min till skolan s det känns i alla fall bra sen får ja försöka hitta på något med han så dagen snart är slut och hoppas på en bra helg i alla fall =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback