2011-05-11

Då kom äntligen våran Anton till världen =0)
Värkarna började redan på morgonen men trodde först inte att det var riktiga värkar som hade kommit igång så lämnar Christoffer till skolan som vanligt och sen ner till kronhallen men där vart inget handlat eftersom ja hade plånboken hemma så cyklade hem och skickade sms till daniel att jag har börjat fått ont men skulle ta ett bad och se om det släppte men ojsan det gjorde visst inte det då kanske de var snart dax hoppas ja på i alla fall för vara gravid det kände ja inte för att vara längre men agen fortsatte som vanligt hämtade christoffer och han fick ta med sig en kompis hem tyckte det skulle vara en bra ide för då hade han något att göra så kunde jag få ta det lungt och det gjorde ja me orkade inte så mycket annat hade även medelat Daniel att värkarna fortsatte och att vi antagligen skulle få åka in senare på kvällen eller på natten till BB...
Dagen fortsatte och vid 4 så tog ja mig till Pekås var ju tvungen att fixa mat till Christoffer hade ont då men tyckte ja fixade det bra endå så fixade handlingen och sen blev det pannkakor som var klara till 17 tiden hade även ringt Denniz och kollat om han kan sova hos oss så vart det smidigast för Christoffer och det var inga bekymmer alls han ställer upp jämt bara han kan tusen tack Denniz för din hjälp med Christoffer det var verkligen underbar hjälp sista timmarna gick sakta värkarna vart så klart jobbigare men tog det så bra det gick kunde inte sitta stilla så vart mycket att gå fram och tillbax och vänta in Denniz vid 19 tiden ringer pappa och kollar hur det går och då var det fruktansvärt kunde inte knappt prata hade hemskt ont så pappa ringde mamma som var på väg hit nu fick hon öka farten tyckte han för ja orkade inte längre ja hade då underiden fixat me allt som Christoffer skulle ha med till skolan dagen innan ja tror inte ja missade något kom även ihåg frukten hehe =0)
Mamma och Denniz kom fort efter ja talat me pappa ja hade även talat med förlossninen att vi snart skulle komma och dom frågade hur tätt kommer värkarna ja du bra fråga min anke va mera nr släpper värkarna dom gav sig ju inte alls så vid ca 19,45 kom vi till BB och då hade dom redan förstått av mitt samtal till dom eller hört på mig att detta kommer gå fort så 2 st brnmorskor fixade så ja lätt kunde byta om och få av mig mina kläder dm ville få av mig så fort som möjligt så han bara få av mig kläder och på med sjukhuskläder sen kollade dom hur mycket öppen jag var och då kom chocken för mig tror ja för var redan öppen då 5-6 cm det todde ja aldrig att ja skulle vara så kände mig endå stolt att ja fixde så länge hemma som ja gjorde lust gas tyckte dom ja skulle använda var lite osäker först men ångrade mig fort endå så den drog ja allt bra nytta av lite läskig är den för bnen donade bort och det pirrade i läpparna men skit samma det var så skönt att ha den endå när värkarna kom Daniel gjorde så bra han skunde för att hjälpa mig det måste endå vara jobbigt att vara kille just då dom måste känna sig otroligt hjälplösa men Jag är nöjd med allt Daniel gjorde han frågade mycket hur det gick så han var ett bra stöd för mig medans ja låg där när vattnet till slut gick då kom även Anton me och han var snabbt ute så 21,23 är han född=0)
Namn: Anton
vikt: 3700
Längd:52
Bilderna är tagna när Anon bara är några minuter gammal =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback