1 MÅNAD

Idag blir Anton 1 månad det har gått fort men endå har man haft det en hel del jobbigt med han har ju haft ganska mycket problem med magen jag hade inte mat så det räckte till han så redan när han var 3 dagar så fick ja börja med flaskan det kändes som en besvikelse jag ville så gärna amma honom men jag verkar inte få den chansen tydligen men så tu är finns det bra ersättning till bebisar som funkar bra det med..
Nu bor vi i huset och trivs super bra faktiskt Trixi och Dizel ä ute om dagarna och det gillar dom Trixi ser man kanppt om dagarna hon kommer hem på kvällen en kort stund innan hon försvinner ut igen och är bara inne och äter lite mat sen ut igen Dizel ser ma mer av han är inne ganska mycket endå och när han är ute så verkar han håla sig ganska nära gården så på nätterna är han oftast inne och sover=0)
Christoffer tycker även han om att bo här han cyklar själv till skolan oh det har han längtat efter så han är me nöjd men jag hämtar han i skolan så ja får veta att allt har gått bra och oftast har det gått bra me han har ganska ofta med sig kompis hem från skolan så det är sällan han har tråkgt så det är bra =0)
Idag ska jag städa lägenheten så det blir klart får nog städa i morgon me för att få allt klart men jag börjar i köket det tar mest tid så det blir klart i alla fall idag sen går allt annat gaska snabbt och Anton ska få vara med Ella och Ingvar medans jag städar det går lättare att städa när han inte är med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback