sömnlös natt

blev inte många timmar sovande i natt inte tror det vart ca 4 timmar bara kunde bara inte sova låg  och vred vände på mig hela tiden ena stunden svettas ja och sen frös ja men nu är allt som vanligt christoffer kom upp runt 8 halv 9 någon gång men ja låg vaken i sängen en stund till innan ja fixade frukost ska snart ner i källaren och rensa mera skräp har så mycket i källaren så allt behövs inte sparas på tror ja men det mesta är ju redan kastat på återvinningen det är ju bra men sen har ja ju rensta ur ett förrråd helt och hållet som vi hade massa barn saker i hade ju hjälp av daniel för ca 1 vecka sen och gjorde an snabb genom gång av det förrådet så det ,etsa som var kvar som jag fixade igår skulle kastas så 2 svart säckar blev det och ca 1 kartong med saker som ja tog med mig så nu är det förrådet borta det är en enorm lättnad faktiskt så nu ska ja städa lite och kolla i färrådet här nera så kanske det me blir ordning på hoppas jag=0)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback