så bra

ja i dag är det sån dag allt känns så förbaskat bra fast det är fredag men det är nog mycket att ja har sån energi dom sista dagarna och även i dag med känns som jag kan orka hur mycket som helst ingenting känns jobbigt just nu lyssnar ja på mikrofonkåt med september så bra låt sen är den underbar att spela högt=0)

snart ska ja möta Anna och Kim en stund var ett tagsen ja träffa dom så det ska bli roligt att träffa dom enstund.

helgen då jo då är ju Becky här blir nog hela helgen som det verkar som nu hon älskar verkligen att vara här Becky och sova det är så kul att hon trivis så bra här Alexandra ja det märks om hon me sover här har ärligt talat inte så stor koll på det än men det märks..

Jag kom på en sak jag måste skaffa mig en almenacka att ha på väggen har ju ingen än så det måste ja fixa det är så bra att ha ju annars missar ja nog en massa om ja inte har det uppskrivet men får köra me små lappar så länge det funkar me=0)

Men nu ser jag att solen börjar komma fram underbart väder i dag me då inte så tokigt får ju vår känslor när det är sol ute hoppas på lika bra väder hela helgen men nu har ja skrivit lite i alla fall inte så intressant att läsa visserligen har inga bilder heller att lägga in måste snart få dom av alexandra men kan i alla fall säga att på söndag så blir det 25 veckor tiden går fort=0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback