förkyld

usch va ja är trött på det mesta känns det som just nu förkyld är ja me vill bara få ordning på allt hemma städning och grejjer men känns som ingen idee för det ser endå förjävligt ut efter 1 dag om det ens hinner gå så länge kallt och jävligt är det me ute finns inte ett skit att göra usch för allting just nu känns som denna dag aldrig tar slut och så är det fredag jaja det märks hur helgen blir jobba ska ja i alla fall göra det vet jag sen märks det vad det mera blir men har en liten känsla av att det blir bra kan ju alltid hoppas i alla fall..

Ne nu är det slut klagat för en stund allt är inte hopplöst i alla fall fick ju veta bra saker igår av Daniel som man kan se fram emot men skriver inte vad än allt är inte klart och då tror ja allt kommer kännas så mycket bättre så det är bra det i alla fall håller verkligen tummarna för allt kommer gå som det har pratats om du är verkligen värd det=0)

Har ju inte uppdaterat på några dagar men det är ju inge som hänt heller har lyckas fått tag i försäkringskassan efter 1 hel veka ringande tillslut fick ja en underbar person som sa att dom kunde ringa upp mig när det var över 600 personer före MIG inte dåligt det enda negativa me det var att dom sa ju ingen tid och det kom ju ja tänka på att dom inte sa efter ja lämnat hemnummer hade ja vart smart hade ja lämnat mobil nummer men inte det tydligen men det löste sig endå ja va hemma när dom ringde så det är bra så igår kom papren om att ja ska få gå hem tidigare från jobbet men endå så är ja osäker på om ja verkligen vill det får gå hem 2 månader innan beräknad förlossning altså får ja gå hem i mars månad visserligen får ja pengar för att gå hemma men vill ja va hemma det är ju de me men får även tänka på att det är ju inte bara mig själv ja har att tänka på har ju barnet i magen min familj och även på dom där ja jobbar kan ju orka me mina uppgifter på jobbet men kommer ja orka me hemmat och min egen familj sen utan att må dåligt och ha det jobbigt så förbaskat svårt men får se hur det blir ja får väll hitta på massor att göra och kanske känns bättre när ja kommit så pass långt det märks det me..

Många funderingar det har man men till slut så kommer allt bli bra det viktigaste är ju att ja har min familj och vänner=0)

Bra tips på musik om man inte är på töpp humör är
Cornelis vreeswijk med låten turistens klagan
bara höra barnen i bakgrunden som skrattar och är glada känns så underbart att höra=0)

gillar även låten The baseballs med låten umbrella..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback