tänk om bananerna var raka

ja det är ju en fråga det men jag tror nog det skulle smaka banan endå=0)

Söndag i dag och dagen planerad redan blir till Daniels föräldrar hans pappa fyller år så ska gratta honom sen till mamma och äta underbart god smörgåstårta det är ju super gottans det sen ska ja nog ta mig en promenad till mormor en stund skulle vilja till farmor,farfar även till karl-eriks grav me var länge sen ja var där nu saknar dom alla så otroligt mycket..=(

Åtorps marken igår var där med jobbet kallt och blåsigt var det men köpte strumor till mig hittade 20 par för 100 kr så nu har ja strumpor igen skulle ha till christoffer me men hittade inga som passade han bra tyvärr men får bli att handla i karlskoga till han men blir säkert flera marknader me kan ja tänka mig=0)

Men nu ska ja ta min son han har klantat sig och ramlat så nu får han ett rejält blåmärke på ryggen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback