Ullared i 2 dagar

Ja så blev det både lördag ch söndag blev det ullared massa folk kan ja lova att det verkligen var i lördags så var det försäljningsrekord på deras hemsida står det om lördag..

Lördag
Då var klockan 19.40 och de sista kunderna har lämnat varuhuset. Dagen har bjudit på bussrekord, körekord, försäljningsrekord och en herrans massa shopping!

Söndag

Mycket folk men inte lika mycket som i lördags men på en del ställen var det nästan omöjligt att komma fram..

Hittade en del men tyckte endå när vi väll kom hem och började plocka upp allt så var det inte så mycket kläder vi hade handlat men det kan nog bero på att alla stog ivägen man kom ju knappt fram så tillsut gav man nästan upp att kolla på kläder men jag köpte mig en ny jacka och underkläder och  till christoffer hittade vi 2 par byxor och tröja även en del leksaker och ett spel fick han Daniel handlade 3 par byxor, tröja och underkläder även strumpor fick han med sig sen var det lite annat me vi handlade orkar inte skriva upp allt men vi ska iväg igen men först nästa år men då åker vi bara under dagen och handlar och då ska vi ta det innan pengarna kommer så kanske det är lite lugnare med folk då det skulle vara skönt..

Huset vi hyrde var super bra jätte fint inne och låg bra ute i skogen men endå var det lite hus runt om kring så det var skönt att ja lyckdes hitta ett boende som låg så bra till endå så det knner ja mig nöjd över=0)

Men nu ska jag ut Christoffer har ringt efter Johannes så han är här och leker så dom ville till fotbollsplanen så jag ska me dit dom får inte gå själva ska ju över stora vägen så dom är ute och väntar på mig så bäst ja skyndar mig så slipper dom tjata på mig..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback