Tisdag

Promenaderna blir bara längre och längre i dag var jag,Marika och Alice ute ca 2 timmar och gick på morgonen det var så underbart väder så det var kul tiden går så fort men vad gör det ska försöka att gå på Torsdag och fredag med ska kolla schemat så får ja se hur Marika jobbar om det blir på morgonen eller kvällen promenaderna blir av men det märks=)

Nu kom jag på vad jag vill göra sätta mig och skriva in schemat i datorn kan vara bra att ha det där me man vet ju aldrig när mitt schema försvinner så det är bra att ha i reserv=)

Jaja det gick ju väldans bra att skriva in schemat i datorn vet inte ens vart jag har schemat tur ja har varit lite smart i ala fall att jag har skrivit upp hur jag jobbar i almenackan får leta schema sen...

Oj då jag hade ju varit duktig och lagt schemat där det ska vara sällan ja gör det därför kollade jag inte där och har man ögonen öppna så är det ju lätt att se att det sitter på kylskåpet smart idiot ja är endå;)
Men nu har jag skrivit ordning på schemat så nu finns det i datorn och gav Marika fick me så hon har..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback