Sol och värme livet e bra

speciellt nu när solen skinner ååå va man blir glad av det..

Denna vecka vart tog du vägen tror ja kanppt han me själv ni kom och stannade hela veckan åå va kul det har varit men nu då va ska jag göra nu då hmm blir att fundera på för jag har ju tråkigt har damsugit och grejja men nu e ju det klart vill gå ut och gå men inte själv sitter och lyssnar på Spotify tur man har det för musik är ju sååå härligt att lyssna på=)

Ikväll då blir det singstar kung på sjunga ne nu ljög jag igen fy på mig men va gör det sjunger endå för kul är det verkligen...

Jo jag måste skaffa mig en skylt Alexandra sa ju nått som va så bra som jag vill ha på min dörr..

ÄR UTE EN SVÄNG STÖR EJ=)

heheh gilla den komentaren faktiskt vet inte varför men gillar den endå..

Christoffer ska till Moster Ann i dag hon frågade om hon inte kunde få det och självklart får hon det man säger ju inte nej tack till frivillig barnpassning därför blir det singstar med Alexandra någon mer som vill va me å sjunga..

Ne nu ska jag kolla hur schemat ser ut måste boka in lite promenader med Marika och Alice sen kanse ja tar mig en tur till jobbet och hälsar på men inte i dag blir veckans bravader ja kan inte hålla mig borta från jobbet helt enkelt är ja ledig går ja dit endå och hälsar på kan bli så när man älskar sitt jobb och sina arbetskamrater love it..

Nu är det inte länge kvat innan jag blir Moster  bara längtar på den lilla grabben ska komma fram ca 2 månader kvar ska bli kul =))

Jo jag måste ju vissa jag har ju en ny vakthund men bara för stunden gudomligt underbar i alla fall...

     

Jag var i hallen och rensade tidningar och då kom Becky hon var tydligen trött och somnade men ja va snäll och la ner henne i sängen=)


Kommentarer
Postat av: Anna

Nämen sååå söt! Verkligen "bra" vakthund :) Somna så där, underbart söt!

Kram

2010-03-19 @ 19:41:03
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback