Livet är bra underbart

speciellt nu när kanse våren är på gång solen skiner åå så underbart det verkligen är bara längtar till sommaren få cykla slippa alla dessa kläder fast cykla det gjorde jag i dag tog en tur till jobbet och hälsade på lika trevligt som vanligt så nu väntar jag bara på att Daniel ska komma hem sen blir det mat och efter det blir det en promenad med Marika en underbar person är det:=)

Alexandra och Becky ja dom har flyttat känns tråkigt men nu vet jag att dom har det så mycket bättre nu och det är ju skönt i alla fall fast det är lite tomt utan dom men det går bra endå och förhoppningsvis kommer dom hit till veckan och det ska bli roligt då ska dom sova här:=)

Jo min lillebror Denniz har ju fyllt år han e inte så liten längre 17 är han nu..

Synd att ja inte har någon sol på balkonen just nu det skulle ha varit skönt att sitta där har faktiskt skottat balkongen så inte så mycket snö där nu så det går att vara där lite is är det men har ingen bra spade som jag kan hacka loss den me men det går bra endå...

I morgon blir det storhandla ska bli skönt faktiskt ska åka iväg när Daniel kommer hem men nu blir det Karlskoga eftersom Maxi i kristinehamn inte har öppet efter sitt tak ras men sånt är livet snart finns ju Maxi i karlskoga dom har ju öppet men inte klara än men blir nog bra när det är klart tror jag:=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback