lite planer för denna vecka

ja denna vecka har ja lite planer som ska göras..

Måndag
Jobba 8-13 sen hämta christoffer från skolan och så blir det nog öppna förskolan på kvällen om jag har tur kanske det kan bli en promenad med Marika och Alice ska kolla me henne...
Inget speciellt på tvn tror jag..

Tisdag
Då är jag ledig så inge jobb altså..så blir kanse öppna förskolan
Marika jobbar kvällen då så promenad fixar vi nog då me på morgonen..
tvn hmm just nu kommer ja inte på att det är något ...

Onsdag
Då jobbar jag kvällen så även där ska ja kolla om det kan bli morgon promenad skulle vara skönt..
tvn ja då är det ju 2 program jag vill se andra avenyn och fuskbyggarna så andra avenyn ser ja på datorn under dagen det funkar jätte bra att göra så..

Torsdag
Då om ja har tur så kan det bli kvällspromenad..
Finns inte så mycket att göra den dagen alls får se vad jag hittar på inget bestämt..
tvn ja då har vi ju världesn värsta bilförare mycket bra program och kul..

Fredag
Ja även här kan det bli en promenad och lysckas vi me det så är det nog första gången vi lyckas men promenad varje dag en hel vecka=)
tvn det märks då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback