Dagen

Sitter och lyssnar på spotify funderar på att komma igång med städningen det behövs faktiskt tänkte även städa åt Alexandras fiskar men hoven har ju hon i mullhyttan och känner verkligen inte för att jaga firrarna med en mugg denna gång gjorde det när jag skulle få hit dom och kan lova ingen höjdare men det gick ganska fort endå så får se sen om ja gör nått åt det har ju gått om tid på mig Christoffer ska ju vara på fritids eftersom jag börjar jobba tidigare i dag så farfar hämtar han..

Känner inte för något i dag allt känns bara så jobbigt vet inte varför men det blir nog bättre under dagen kan ja tänkte mig men hatar att känna som ja gör och inte veta varför men men alla daggar kan inte vara till 100 bra men man gör så gott man kan, kan bero på att jag sovit konstigt i natt drömt konstigt och vakna flera gånger så var jätte trött när klockan ringde i morse ville verkligen inte kliva upp men var tvungen för christoffer ska ju till skolan..

Ne nu blir det spotify på blir spela högt bara älskar det när ja är ensamn hemma och städa går så mycket lättare då så det är skönt lika bra att komma igång och att solen kommer fram för det har ju kommit mera förbakskade snö ute hatar det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback