Bra dag

Börjde med jobba i dag efter jag lämnat Christoffer i skolan sen hämta han och va hemma kort stund innan vi tog cyklarna till berget och kollade på djuren som hade kommit va bara fåren som inte var där så det var härligt=)..
Sen så har vi varit på gården hela dagen och haft det skönt i solen tiden går så fort nu när det är sol ute...
Avslutade kvällen med en promenad med grannen gick runt Råbäck va mycket skönt det med men känner för att fortsätta att gå igen men får nog skippa det nu klockan är ju endå över 21 så får nog bli sängen snart ska ju endå jobba i morgon me=)..

jo jag har ju inte berättat om min anställning har ju haft min provanställning i 6 månader och nu har jag äntligen fått veta jag får fast anställning på 61% känns underbart skönt faktiskt så jäkla glad över mitt jobb kan verkligen inte vara bättre..

Sen har jag blivit moster till en lite kewin mycket kul är det verkligen när jag ser han är det nästan svårt att förstå att så liten har Christoffer varit ocg nu har han ju snart skolavslutning stor börjar han verkligen bli och det märks me på han åå va jag älskar den grabben=))

ÄNTLIGEN KOMMER BILDERNA PÅ NÅGRA DJUR SOM FINNS PÅ BERGET..

 

Finna bara 2 st getter i år på berget och svart vita vill inte va med på bild..

 


Fanns kanin ungar me men dom va inte stilla så fick ingen bild..

Leffe va me i år han får en promenad han är lite för tjock=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback