semester

Äntligen har jag semester igentligen börjar den på måndag men jobbar inget mera nu så det känns så skönt kom lagomt faktiskt för nu har det varit lite stressiga veckor med simskolan och allt så det känns skönt att ha det me klart nu och bara kunna ta det lungt och skönt så nu väntar vi bara på Torsdag ska komma då blir det sunne vattenland åå bara längtar dit nu=0)
Den 30 juli då åker jag och Daniel på båtresa dit längtar ja me så klart ska bli skönt att bara han och jag ska göra nått tillsamans som vi båda 2 gillar =0)

Jag vet att ja är dålig på att skriva men har inte tid med datorn nu nä det är så fint väder ute så man är ju inte så mycket inne pricis men nu ska jag ut igen ska bli grillat sen har jag Alexandra och Becky här så dagarna går fort men dela säng med en 2 åring kan ja lova är inte lätt en liten tjej kan verkligen ta upp en hel dubbelsäng för sig själv så blir ju inte måna timmars sömn i natt pricis men vad gör det bara becky får sova bra så går det bra för mig..

Nu ska ja ut hej då alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback