Dag att visa mig lite

Var ju som sagt längesen nu men det är ju då inget ovanligt har inte hänt något speciellt heller som jag kan komma på...
Men i går då tog jag tag i städningen i köket så nu är det rikitgt fint där så skönt att få det gjort och julen den är bortstädad har inte fått ner det i källaren än men är ju nerlagt i kartong i alla fall ska se om ja kan komma  ner med det men det får inte bli nu..
Har även fixat stor tvätt häromdan så det är me fixat så nu har ja bara kvar vardagsrummet men där är det inte så stökigt så det är ganska lungt faktiskt men nu väntar ja på att Alexandra ska komma vi ska ut ja inge ovanligt me det men ska till skogen och ta natur bilder det är ju så fint nu när träden är vita och det är ju inte så kallt ute nu så nu är det ju skönt att vara ute..
Senare i dag då ska jag till jobbet har även lördag me men ska bli skönt att jobba blir lite träligt att bara gå hemma..

Som sagt finns ju inge att blogga om skulle vara kul om man var kul om man kunde skriva så det böir kul att läsa faktiskt men bilder som ja tagit kommer senare i dag eller under helgen får se vad jag hinner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback