2010

Ja undrar hur länge det tar att man lär sig skriva det en det kommer nog ordna sig..

Ja som ja skrev i förra inlägget så skulle vi till lek och buslandet och kul det var det verkligen fick även veta att det ska tydligen finnas 2 st bus land jag visste bara om 1 så det andra måste ja ju me besöka någon som vet vart det ligger ingen anning va det heter Men såg att Linda hitta hit kul hon hoppas ja vet så vet du Linda vart lekland nr 2 ligger kan du väll berätta för mig så är du snäll för ja vill dit me..

Både igår söndag och i dag måndag har vi varit till pulkabacken igår var ja där men familjen och daniles syster familj även en kompis till dom var med så det var kul men kan ju lova inte lätt att få tag i pulka för 2 personer just då vi letade men gick inge bra och i dag var vi me iväg men då var ja med Alexandra och Becky ja självklart var Christoffer me och en kompis till han så det var kul kanse kommer iväg i morgon me jag hoppas det bara det inte blir för kallt för det är verkligen kul även jag åker i dag åkte jag bob med Becky och det gillade hon verkligen..

Ne nu vill Christoffer sitta vid datorn han har en egen men han vill sitta vid min jag ska snart börja med kvällsmaten till sambon kommer hem vill ha nått med potatis men sambon har mitt kort så det får bli makaroner för orkar gå sen och handla ne det får bli potatis i morgon och kalops kanske det är ju gott blir att fundera på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback