Sportlov

Det har Christoffer denna vecka jag jobbar som vanligt men i dag fick han vara med Alexandra christoffer tycker det är kul speciellt med tv spelet han prata hela morgonen om det och vilka banor han skulle göra i dag så kul att lyssna på han ååå vad jag älskar min grabb är så lycklig att ha han det bästa man kan ha sen finns det ju flera barn som betyder mycket men ingen kan ta ens eget barns plats:=)..

Ska snart Hämta Becky på dagis tar boben hon tycker det är så kul sen går vi till öppna för bär är Alexandra och Christoffer jag hoppas att anna och kim kommer upp i dag skulle vara kul men det mäks:=)

Funderar på nästa vecka om jag ska åka in till karlskoga på onsdag med christoffer och gå på boda borg tror han skulle gilla det någon som vill följa med så säg bara till :=)

Nu är ja hemma igen var en stund på öppna efter jag hämtat Becky och så fort jag sa att jag har boben med mig kan ja lova tog inte många minuter innan kläderna var på och hon ute slog nog rekord tror ja hehe sen till öppna och där var det otroligt lungt faktiskt tyvärr var inte Anna och Kim där men kanse i morgon om ja hinner upp ska ju jobba sen möte men hoppas det slutar fort så jag hinner till öppna me en stund rätt skön avkoppling:)

Jo jag träffade ju Maria och Tindra frågade om dom vill me till Boda borg och det kanse dom kunde vi skulle tala om det i veckan ja hoppas i alla fall men det märks hur det blir...

Snö ja det verkar inte försvinna pricis har ju kommit massor men man får hitta på något så det blir lite kul i alla fall Christoffer vill åka skridskor så det får vi göra ska kolla om någon flera vill me och åka det är ju endå ganska kul sen är det bra träning för Christoffer sen är det kul om han får något intresse för någon utomhus grejj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback