Lördag:=)

Igår kom Johannes till oss han skulle sova här och det har gått super bra christoffer tyckte det var kul att ha en kompis här som sov över och dom har lekt jätte bra hela tiden har inte varit några bekymmer alls så det är kul det enda dom hade svårt att bestämma vart dom skulle sova båda 2 ville sova i tältsängen men det löste jag smart bädade så dom hade kuddarna i tältsängen och fötterna i christoffers säng och tro det eller ej dom somnade så me redan 21,15 sov dom båda 2 det var inte dåligt det hoppas han kommer snart igen och sover kvar:=)

I morgon då är det söndag då blir det jobba hela dag känns lite segt just nu men det blir bra så fort man kommer dit så det kommer nog gå bra det med..

Ush så seg ja känner mig i dag orkar inte allt för mycket..

Såg att det var många som gillade min historia ja hade i förra inlägget det var kul att den vart omtyckt även sånnaa som ja inte känner hade komenterat det är extra kul faktiskt.

Jo i fredas hade ja biffen me va längesen å va han blev glad när jag hämtade han saknar han redan men får låna han någon mera dag så det är lungt hoppas ja snart blir hundvakt snart igen:=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback