många funderingar

Ja det har ja idag på vad jag ska hinna med innan det är dax att jobba har ju några timmar på mig faktiskt men 1 sak vet ja som ja gjort så många gånger förut det är gå in på Christoffers rum blir ju som sagt aldrig nöjd på hans rum vet inte riktigt hur ja ska göra för att få det bra och allt han har där inne har vi ju nytta av så kan inte ta bort något heller hmm får verkligen ta mig en funderare när det gäller hans rum...

Det var ju ett tagsen ja skrev men så kan det bli ibland händer mycket just nu när det snart är jul men har nästan alla klappar klara så det känns skönt endå har bara Christoffer kvar men han vet ja på ett ugnifär va vi ska köpa sen till Becky hoppas dom har fått in den nu som hon ska få det tog ju slut sist ja skulle ha det som ja tänkt till henne men det får bli när ja får lön altså dan före julafton som många andra så kommer ja me springa på stan och leta det sista men inge ovanligt heller men känner att ja har det mesta klart så det är ju alltid bra=0)

Helgen då ja då kommer äntligen min skrutta becky hit ska bli skoj att ha henne här hela helgen utan hennes mamma hon ska på andra äventyr=0)
Men vi kommer då inte vara hemma mycket i degerfors denna helg tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback