Kallt

ja kallt är det ute inge kul att vara ute i detta väder faktiskt men nu är Christoffer i skolan i alla fall och jag sitter som vanligt vid datorn trött och seg hade konstiga drömmar inatt men kan knappt komma ihåg dom nu sååå jobbigt faktiskt men denna dag ska nog gå bra endå=0)

Christoffer har blrja bli lite förkyld hosta och snorig inge skoj alls men det fixar vi me nässpray och cocelana ja vet det stavas inte så men orkar inte hämta flskan och kolla stavningen faktiskt men ni förstår nog endå vad jag menar eller hur=0)

Igår fick vi barnvagnen tidigare än va ja hade ränkan me men bara kul älskar verkligen denna barnvagn det är så förbaskat snygg så nu står den nere i förrådet och bara väntar på maj månad..

idag då va händer då ja jag ska till Marika en stund och hälsa på ska passa på att kolla hur det efterlängtade badrummet som är nyrenoverat blev sen bara ta det lungt vet int eom det blir någon promenad det är ju ganska kallt ute så får se vad det blir sen efter ja hämtat christoffer så vill ju han åka skridskor i dag men får se hur kallt det är han behöver även städa sitt rum oxå så man kan komma in där behöver ju damsuga därinne faktiskt men det märks va det blir efter ja hämtat han i alla fall något roligt kommer vi nog på tror jag i alla fall..

ne nu har ja inte så myclet mera att skriva så ska lägga in bilderna jag har på barnvagnen sen får det räcka med blogga idag..






Kommentarer
Postat av: Anna

Ja den är snygg!!! Kraam

2010-12-17 @ 22:06:02
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Jenny Karlsson

jaa verkligen ja bara älskar den vagnen men nu väntar ja ju på att killen me ska komma så ja kan använda vagnen=0)

2010-12-18 @ 10:44:19
URL: http://jumsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback