här i dag igen

Ja har ju varit duktig nu att blogga inte dåligt av mig faktiskt blir ju 2 gången i dag nästan nytt rekord för mig tror ja..

Men i dag efter ja hämtat christoffer så bestämmde vi att åka skridskor eller han åkte och jag tittade på han har blivit riktigt duktig på att åka tycker ja han ramlade ganska många gånger men då sa han desto mera ja ramlar så lär ja mig att åka bättre så det var inge gnäll på han att han ramlade han var snabb upp och fortsatte att åka så det var verkligen jätte bra av han sen hade ja me fika varm oboy och ost macka smakade riktigt bra så det känns bra att ha gjort något roligt me han idag han har även städat sitt rum så nu kommer ja in där och kan damsuga fast det fixar ja i morgon  om ja hinner förståss=0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback