Anna jag skriver nu=0)

Ja Anna tycker jag uppdaterar alldeles för sällan så det är bäst att ja gör det då=0)

Kan ju skriva va jag gjorde igår då hade ja fullt upp kan ja lova började morognen me att göra oss i ordning för skolan just efter fruksoten var klar vid 7 tiden så berättar christoffer att hans termosar är ännu mera sönder så ja plockade upp dom och tänkte jag får väll sy det som är trasigt så får ja köpa nya när jag kommer in till karlskoga nästa gång, men oj då det gick visst inte sy han har nog fastnat med dom så hela benet var det inge tyg på bara att kasta går ju inte att sy men det löser sig tänkte jag bara att ta fram fodrade regnbyxor och bya ut spännet på ena sidan för det visste ja att det behövdes men har ju regnkläder som är för små så bara att ta spännet från dom till hans fodrade så kan han ha dom trodde ja då för allt är fast sytt i dom fodrade regnkläderna typiskt och stressad blev ja me men bara behålla lugnet och göra så bra man kan endå¨så fram med regnbyxor och flice byxor det får duga så tur va fick vi skjuts till skolan i alla fall av maria=0)

Sen var det pyssel i skolan och jag funderade massor på hur ja skulle hinna med allt för ja visste ju att ja har en hel del att göra ska ju även på julbord men bestämmde mig för att fixa termosar efter skolan för julbordet börjar ju endå inte för än kl 19 så har ju några timmar på mig endå men så fel ja hade för då fick ja förfrågan om ja kunde ta Becky bys redan på tosrdag och klart ja kan det inga bekymmer hon är ju som sagt alltid välkommen hit bara lite mera stress för mig men va med i skolan till kl 10 och hjälpte till sen till en som jag är kontaktperson till och vidare till Maria så vi hämtade barnen och sen hem och påengång vidare till bussen och fixa termosar var tvungen att vara hemma före kl 16 för att hinna med att fixa mig för julbordet på valsverket hade turen att hitta termosar snabbt  som passade bra och var inte så dyra så vi var i Degerfors igen redan kl 15 så in i duschen och ta fram nått ur frysen så dom andra får mat i alla fall men ja han me även att damsuga, fixa mat åt resten av familjen+Becky sen ta emot becky duka av bordet och ta det lungt en stund innan julbordet me men vart bara där en kort stund innan ja åkte hem åt bara maten sen kände ja inte för att sitta där ville bara hem så han även till kronhallen me =0)

Idag då fredag så har ja och Becky lämnat christoffer på skolan sen vidare till öppna förskolan med Carola och kewin även lollo och Detiny va me dit och ja skulle fixa så carola fick gips avtryck av kewin fot och hand men vart till flera stycken så jag ficade även till dom me tror det vart till 5 barn på slutet flera ville ha men fanns inte så det räckte till alla tyvärr så ja får se på måndag om det vart lyckat eller inte har inte gjort det förut nämligen..

Men nu ska ja ta becky hon börjar bli trött tror ja..

Kommentarer
Postat av: Anna

Heej :)

Kul att du uppdatera! Men du missa vad jag ville läsa om ;)

Jag tror du lyckades alldeles utmärkt med tryckena!

Kram och ha en bra helg

2010-12-10 @ 23:24:59
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Jenny Karlsson

fixat nu=0)

2010-12-11 @ 08:43:33
URL: http://jumsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback