seg och trött

fy fasiken är så trött i dag men får hålla igång så ska det nog å bra det med tror jag sov inte så många timmar inatt så ja kom på nästa gång det blir ny säng då ska det bli 2 enkel sängar kan ja lova för dela säng med daniel är fasiken inte lätt han tar ju hela dubbelsängen för sig själv som han håller på ja får ju inte plats så i natt var det nära att ja tog tältsängen och lägga mig i vardagsrummet så man kunde få sova i alla fall men tillsut somna ja och vart väkt av ambulansen som kom med sirener på endå hade jag stängt balkongen för det regnade så mycket i natt men ja vaknar av de mesta så det kan va men nog om det nu..

Semestern är slut nu har börjat jobba jag är nog en av dom få personer som längtade tillbax till jobbet jag tycker det är så skönt att jobba igen och nästa vecka då börjar skolan för christoffer han har varit på Fritids i tisdags han ska dit på fredag me till veckan då är det hela skol dagar 8-13 så det känns bra jag har en bra vecka då på jobbet det är bara 1 dag som han går länge och det är på fredag den27 annars så slutar han 13,00 eller runt 14 så det känns bra att han får en bra vecka endå iskolan oh nu får dom vara med på maten varje dag så då blir han nog lättare att hämta för då är han inte så hungrig när ja kommer=0)

På fredag då är det vulkan marken ska bli kul jag jobbar visserligen på fredag och lördag men ska dit me jobbet hoppas på bra väder tills dess i alla fall bara det inte regnar så är det lungt fast skulle då inte förvånna mig om det regnar för det är ganska typiskt för regn har vi ju mer eller mindre varje dag..

Daniel har lagt om min dator så nu ska ja fixa spotife igen det måste ja ju bara ha..

Hej då alla blogg läsare denna gång blir det inga bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback