2veckor kvar

Ja nu är det 2 Veckor kvar av semestern gått fort men endå skönt har hunnit med en hel del endå tycker ja så det är kul har ju varit i sunne vattenland som jag skrivit om innan sen har jag och Daneil varit på båtresa åkte med viking line cinderella var skönt att hitta på något bara vi 2 vi gör ju inte det så ofta pricis vädret var visserligen inte det bästa men det regnade inte i alla fall det är huvudsaken det.

På onsdag då blir det cirkus viktoria med Christoffer så det ser han fram emot han gillar cirkus väldigt mycket så då får det bli det..

Har ju vart inne en hel del på att jag vill åka till ullared men så långt har ja då inte kommit än hehe så det kan bli men är fortfarande inne på att jag ska dit i alla fall men har kommit på att jag nog ska ta mig dit i slutet av september fixar då inför vintern så ja hoppas det blir så nu och att ja får med mig någon dit för ensam åker ja inte och Daniel han får ja ju inte med mig så får nog bli ett gäng tjejer hoppas ja på desto flera är ju bättre kan bli kul då och jag vet ju att det är några som ja vet som vill förlja me så ja hoppas att dom kan i september månad när ja vill dit=0)


På fredag då kommer Becky hit ska bli roligt att ha henne en hel helg själv Alex ska bland annat på Begravning sen vet ja inte va hon ska göra resten av helgen inte ska hon va här i alla fall;)

Ta vara på livet det går inte i repris ta hand om dina vänner och bekanta man vet aldrig hur länge man har dom hos sig livet är verkligen inte rättvist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback