livet

sitter och funderar på livet och kan ju säga att det bara blir bätte och bättre bara för något årsen så var jag arbetslös levde på socialen men nu då har jag ett jobb klarar mig utan socialen har underbara kompisar underbar familj ja va mera kan man begära känns som att allt bara blir bättre och bättre det känns så bra allting det är så skönt att ha det så och jag vet att dom tycker så mycket om mig på jobbet och mina arbetskamrater är me bra speciellt Marika kan bara säga hon är så bra tror nog det är mycket hon som gör att man trivs med jobbet en mycket possitiv tjej är hon verkligen hela den familjen är bra=)

Just nu regnar det ute inge kul alls men tog ju med lilla datorn till jobbet så det funkar bra endå kvällarna kan bli lite långsamma annars..

Sommaren då ja den är på väg har jag märkt och det är kul har sett många sommar tecken blir så glad för det=)
ikväll är det andra avenyn måste jag se men kollar nog på det i sängen skönt med tv i sovrummet men nu ska jag fortsätta och jobba har ju i alla fall skrivit något i alla fall=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback