Glad Christoffer

i dag vart Christoffer jätte glad han ska få gå på cirkus Brazil Jack med moster carola ska bli kul för dom visserligen kommer det bli sent i säng för christoffer men vad gör det jag vet ju att han har roligt det är huvudsaken så nu har jag lämnat han i karlskoga hos morfar en stund kul för dom att få vara lite ensamma det är inte ofta dom är det sen ett stort tack till min underbara lillebror Denniz som såg till att detta vart möjligt med cirkus för det var han som fixade en gratis biljett som han frågade om christoffer villa ha och det är klart han vill det från början skulle christoffer ha gått med mormor men hon mår inge bra så till slut lyckades ja få carola att gå annars vet ja inte hur jag skulle ha löst det hela med cirkusen men nu är det i alla fall fixat och kan tänka mig att det kommer bli tjatigt för mormor och morfar i väntan på att få gå men det fixar sig det med=)

vad ska jag göra då jo jag ska till jobbet känner jag gjort nytta denna vecka bara jobbat och det är skönt att få komma in lite extra är ju bara 1 månad kvar av min provanställning men jag hoppas jag får stanna kvar för jag vill verkligen vara kvar på jobbet men det löser sig nog har i alla fall fått papper på att jag får stämpla annars men hellre jobbar jag..

Nä nu ska jag vika lite kläder som jag tvättade igår så det kommer in i skåpen och i lådor innan jag ska till jobbet=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback