söndag och kallt

burr var till coop förut och kallt var det ute slutet av oktober när man får lön är det dax att handla vinterkläder men kan bli tur till ullared skulle ju vara så kul att få komma dit och handla har ju hört så mycket om det så vill me dit får se vad man får ut bättre än denna månad i alla fall det vet jag så det ska nog lösa sig för man behöver ju kolla julklappar me inte länge kvar dit nu:D.

Gjort under veckan då christoffer har börjat på fotboll var på det för fösta gången i måndas tror ja det var eller var det tisdag huvudet funkar bra som vanligt får skylla på att det är söndag morgon men han är osäker om han vill vara med han velar fram och tillbax hela tiden  men det märks hur det blir...

Annars så har det varit lungt i veckan har gjort en del saker me men det kan jag inte skriva förän allt är klart med allting...

Händer i veckan som kommer nu då ja det vet jag inte än ingen speciellt inplanerat kanse en tur till badhuset skulle vara kul desto fler desto roligare så hojta bara till om du/ni vill med jag vill dit i alla fall..

Som vanligt har jag inge roligt att skriva men kanse kommer mera senare i dag det märks..

vink vink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback