Här igen

ja nu är jag här igen har inge bättre för mig just nu så i dag blir det 2 inlägg men vad gör det bara mera att läsa..

Just nu sitter jag och lyssnar på Spotify ska snart ta cyklen och hämta Christoffer känner att jag bara vill hämta han allt gick så tokigt i morse inte lätt när barn ska trotsa men jag tror man får ha bättre tålamod än vad jag hade i morse i alla fall men tålamod har man tyvärr inte varje dag men jag är glad över att jag endå har en underbar son som jag älskar mest över allt på denna jord han är det bästa jag har..

Förbaskade reklam som finns på spotify men det fpr man stå ut med det är gratis man kan betala för det oxå då slipper man denna reklam...

Sitter och funerar en  hel del när man inte har nått att göra kom på att det var länge sen nu jag satt hemma en hel morgon utan promenad detta känns helt konstigt men får ta tag i det får nog ta mig en promenad i morgon istället tror ja för idag hinner ja inte för christoffer slutar om 15 min men tar cykel så är ju där på bara 5 min nästan går fort upp så nu får jag lämna dator och göra lite nytta för det kan jag ju säga det har ja inte gjort på hela morgonen har bara legat i sängen ch läst bok men nu har jag snart läst ut den så Anneli kan få tillbax den under helgen hade jag tänkt..

Jo jag har även fundrat på att åka iväg ett gäng med kompisar och barn in till örebro till bus och skoj landet var längesen man var där nu så är det någon som vill förja med alla åldrar är valkomman kan lova jag brukar ha lika kul där som christoffer så det är bara släppa allt och ha kul...

ne nu måste jag gå jag får ta mig i kragen nu och slita mig från datorn så jag får hämta min grabb får ta igen den dåliga morgonen så det blir bra dag..

ÅÅ nu fick jag ett bra sms tack Anna känner mig bra mycket gladare redan..

Du vaknar upp i ett rött rum , utan fönster och utan dörrar,
Ingen panik!!
Det är bara mitt hjärta För idag är det en bästa vänner dag..
Sänd detta till dina bästa vänner, mig oxå om jag är en av dinna vänner
om man får 7 st tillbacka är du älskad
mycket högt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback