Fredag

och det märks inget går som jag vill verkar det som hoppas dan fortsätter lite bättre i alla fall och mitt humör blir en anning mycket bättre men det ska nog bli bra bara jag slipper christoffer som inte lyssnar för det har han inte gjort han är lite trälig när han ska trotsa speciellt på morgonen men det ordnar sig älskar ju han endå min älskade son..

Idag ska jag jobba känns bra hoppar bara jag kan få lite mera dag turer än kvälls turer för nu har det varit mycket kvällsturer men ihelgen är jag ledig och i morgon fyller ju Daniel år men han vill inte ha massa folk här han tycker det är jobbigt så det blir inge speciellt i morgon bara lungt hoppas jag men det märks...

Under veckan har ja inte gjort så mycket varit med Alexandra och Becky annars inge speciellt men nu har Becky opererat öronen så nu hoppas jag hon slipper ha ont så ofta i öronen så hon kan få vara glad och frisk hade henne en stund i Tisdags så Alexandra fick städa och har en lite rolig bild på henne som jag ska lägga in vet inte om det var jag som lärde henne att göra som hon gör på bilden eller om hon kunde göra så men visade henne bara hur hon skulle göra när det gällde en tjockare sugrör och funkade inge bra så hon fick ett vanligt i stället och det funkade jätte bra..

         
Becky dricker mjölk..        Ja jag gjorde så ja vet Becky:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback