20,01

är klockan nu så ni vet..

Igår var det en bra dag som alla andra men äntligen så kom vi ut och plockade kantareller har längtat så efter det mamma och pappa skulle ut så jag, Christoffer och Alexnadra följde med och några kantareller hittade vi så det var kul har inte så mycket kantareller men några blev det allt skulle kanse fått flera om man kunde allt om svampar men vi höll oss till tratt kantarell den vet jag hur den ser ut i alla fall så tack ni alla som var med på den trevliga och roliga svamp kvällen...

Nu sitter man här och tar det lungt Christoffer har nyss lagt sig och Daniel ligger ner bäddad i sängen han är sjuk feber och förkyld även christoffer är lite förkyld men han börjar bli av med det bara vänta å se hur jag kommer att klara mig det märks..

Gjort mera i Dag då varit med Alexandra och Becky och så har jag rensat bland kantarellerna så nu är dom klara..

Igår var vi på öppna  förkolan och träffade Anna och Kim och fick sen den lilla tjejen att krypa hon är så duktig och sen var jag barnvakt åt isak och johannes julia var hos doktor i karlskoga hon har me blivit sjuk hon har fårt körtelfeber inte roligt tror alla blir sjuka eller förkylda nu verkar det som...

Verkar bli kort skrivit i dag kommer inte på mera att skriva ska nog sätta mig framför tvn en stund medans jag har det lungt här nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback