1 vecka sen

jag skrev i dag så då är det ju lika bra att skriva så ni vet att jag inte försvinner det skulle ju vara lite tråkigt eller hur:D

Gjort i veckan då jo i Tisdags då var Daniel och Tobbe snälla och åkte till IKEA och fixade sängen till christoffer så nu har han ny säng känns bra han gillar den och det var nog en av dom lättaste sängarna att montera får jag lov att säga jag fixade den helt själv jag är duktig...

Vad har jag gjort mera då jo jag har jobbat, jobbat och jobbat hela veckan riktigt bra har även hjälpt en jag känner att flytta för hon behövde lite stöd och hjälpt så det kändes bra att vara där sen har jag varit med Alex och becky tror ja träffat dom varje dag denna vecka blivit många promenader...

Även öppna förskolan öppnade denna vecka men där var ja inte kände att jag inte hade tid sen börjar christoffer att bli så pass stor men kommer gå upp endå lite för att bara få ha det trevligt får se om det blir nått i veckan nu som kommer det märks...

Just nu väntar ja på Anneli vi ska 3 tjejer kanse 4 åka till maxi i kristinehamn det blir Anneli,Jag och alexandra sen får vi se om julia är med men hon är lite hängig mår lite halv dåligt så hon kan även bli hemma får se.

Ärligt talat ja vet verkligen inte vad jag ska skriva kommer inte på nogot vettigt jo 1 sak jag me gjort i dag är att hälsa på carola och stefan vill ju se deras nya kisse men han får inte vara med på internet för det vill dom inte visserligen talade dom om bilddagboken men det gäller nog hela nätet så han får ni inte se annars så har ja jätte fin bild på han men så det kan bli men han heter i alla fall Blue men lovar han är inte blå på något sätt ;D

Får inte glömma att skriva Grattis till Madde och johan Alexandras syster till deras lilla tös Amanda  som kom under veckan kommer inte ihåg vilken dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback