oj vilken dag

i dag har det varit en stressig morgon målaren skulle ju komma i dag runt halv 10 tiden så jag fixade ordning allt på söndagen så allt var i kartonger så det var lungt tyckte jag då för då hinner jag ju endå ta ut allt på måndag morgon utan stress som sagt jag började på en gång när jag vaknade strax före 7 fick ut kartongerna och lite annat så ca 07,20 pinglar det på dörren undrar ju så klart vem fasiken kommer nu sa till christoffer det är nog Alexandra som förljt med till sin nya lägenhet för dom skulle ju börja flytta hennes saker inte vet ja va hon skulle görs hos oss den tiden på morgonen men så fel hade jag utanför dörren står målaren 2 st oj kommer ni redan va fasiken ska man säga då vart  det inte så lungt längre ut med allt ingen ordning vart det här hemma men ut kom det fort i alla fall så nu vet ja nylens måleri dom kan inte klockan i alla fall det fick ja veta i dag:D...

Så nu ligger daniel på soffan där får han sova i några nätter för christoffer ligger ju på min plats då är jag smart jag tar ju daniels plats så han får ligga på soffan för han vill inte trängas med mig och christoffer...

Har även hjälpt Alexandra i hennes lägenhet blir nog bra när det är klart tror jag det kommer bli mysigt så småningom i alla fall ne nu börjar det närma sig natta för min del men om ja har tur kanse ja får sova för det är ingen skola i morgon det va studiedag tror ja så alla 6 åringar är i alla fall lediga så christoffer slipper ja vecka tidigt men sen vet man ju inte när målarna kommer i morgon dom kommer nog tidigt kan jag gissa som i dag...

Nu längatr ja bara tills allt i christoffers rum är klart med tak och väggar kommer nog bli fint där inne äntligen..

Kommentarer
Postat av: Ann

Får inte Daniel sova i sin säng då?

2009-10-05 @ 22:58:32
URL: http://katttjejen.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh va kul och få lite nytt i Stoffes rum :) Hoppas han blir nöjd. Kram kram

2009-10-06 @ 20:15:43
URL: http://gumminasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback