Lördag

Nu var det ju ett tagsen jag skrev eller igentligen inte skrev i går men skrev en kort rad för jag hade verkligen ingenting att blogga om men när jag skrevit klart det lilla så logga ja ut mig själv utan att spara så det var ju mitt eget fel typiskt men skit i det nu..

Som sagt lördag i dag och i dag blir det Bio med  Anneli ska få det som fördelsedags present ska bli roligt var ett tagsen jag var på bio med kompis sist ja va på bio var med christoffer men det var förrra året tror ja kommer inte ens ihåg vilken film det var just nu men sen kommer lite folk hit i dag på fika..

Söndag ja då är det jobba som gäller hela dan...

Kort inlägg ja vet men nu tar det nog ett tag innan jag bloggar finns ju inget att blogga om längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback