Kallt i dag

Nu dröjer det nog inte innan  snön kommer är så kallt ute på morgonen så snart får man gå till skolan för på morgonen är det endå minus grader ute så det blir lätt halt ute men det märks när man får ställa ner dom i källaren för vintern...

Gjort i veckan då varit me Alexandra och vi har haft en hel del att göra om dagarna denna vecka så det har varit roligt och har nog en del och göra nästa vecka med så det känns bra så nästa vecka blir det nog ingen öppna förskolan blir mest och grejja med annat känns bra..

Händer i helgen då jobbar halv dag i morgon sen ska ju carola och stefan flytta så kanse hjälpa dom beror på hur många dom har som hjälper till blir dom många som det verkar som så håller jag mig undan lättast så för man springer endå bara på varandra...

Ullared är det endel prat om me vill dit så kanse blir så i november så skulle vara kul om man kunde åka ett gäng dit jag vet att alexandra vill me dit och Anna vet ja hon gillad me ullared kanse oxå vill me får kolla upp det:D
Någon me som vill me säg bara till men ingen är 100 klart att det blir ullared måste kolla med pengar först...

Just nu tvättar ja fast det är ju inte så ovanligt pricis men ska även ner till källaren och ta fram kartonger för på måndag så kommer dom och målar christoffers rum och fixar taket så det ska vara tomt på hans rum då sen ska jag kolla med målaren om man kan måla på christoffers rum för då ska ja och Alexnadra måla hans tapeter dom är inte fina så blir nog fint när allt är klart tror jag så på söndag ska vi tömma hela rummet så han får sova inne hos oss i några dagar men det ska nog gå bra...

Ne nu ska jag ta hand om disken för nu vart diskmaskinen klar så har lite mera disk som inte fick plats som jag ska lägga in..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback