Helgen

ja den finns det inte mycket att skriva om pricis men kan skriva lite i alla fall..

Har gjort lyckat letande i källaren skulle ner och ta fram några kartonger tanken var att ja skulle ha haft 2-3 st men fick fram 4 st och vinterjacka till christotoffer som jag hade glömt att jag hade och det var en didriksson så det är ju bra märke me och 2 st par vinter skor men han kommer få ett par helt nya me i slutet av månaden men nu har ja i fall man skulle ha aktu behov av kläder så det är bra...

Idag ska jag tömma christoffers rum på saker men bokhylla,säng får stå tills i morgon för då kan han sova där i natt i sitt rum blir inte så tomt för han..

Fick en bra bild på Trixi i går som jag ska ta fram och lägga in här på bloggen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback