26 November

Ja nu e det inte ens 1 månad kvar till jul känns bra men dax att börja med julklappar för det har ja inte gjort men har inte så ånga att köpa till det ordnar sig..

Jag jobbar nu igen om dagarna och det känns otroligt skönt..
Snart är det första advent så i dag tog jag fram adventstakarna och på söndag då blir det ner till samhället och hälsa på jultomten ska bli kul ska ner med alexnadra och Becky och självklart christoffer jag hoppas att det blir bra väder men skulle ju inte förvånna ig om det skulle regna som vanligt men då blir det regnkläder så det funkar det med..
Ne nu ska jag krypa ner i sängen och kolla om det finns nåpgot vettigt på tvn annars så får jag försöka att sova det ska nog inte bli några problem alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback