Söndag

Det blev inge jobb i dag hade blevit lite fel i planeringen så det blir nästa söndag jag ska jobba men det går bra det med har även fått så jag har jobben planerade lite nu ett tagframöver men kommer nog komma mera som jag inte vet om men har lite tider i alla fall som jag vet om känns så himmlans skönt att ha det så lite lättare att planera då...
Har passa på att städa lit ei köket Christoffer har varit ute hela dan och lekt med kompisar så han kommer nog somnat bra ikväll efter allt lekande kul att se att dom har så roligt tillsamans ute på gården han kunde knappt äta mat i dag Daniel gjorde pannkaor men Christoffer kom in men han var nog kanse inne 5 min åt en pannkaka tvättade sig och ut snabbt igen han har inte tid att äta tydligen men man var ju lika dan som barn så han äter nog mera till kvällsmaten får i alla fall hoppas det men det märks Men han kommer behöva ett bad i kväll i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback