Regn och storm

Regnar det inte då blåser det storm vart är solen igentligen???

Onsdag
Då var jag och jobbade till 13,00 sen åkte jag till Anna och kim och kollade om dom skulle med in till Karlskoga och det skulle dom så vi tog sällskap hem till mig och hämtade Christoffer sen till bussen vart lite strassigt men det fixade vi så åkte in och där mötte vi upp alexandra och Becky var en mycket trevlig och rolig dag på stan barnen var helt underbara att ha med sig inge tjat eller gnäll allt gick så bra christoffer fick sin sprakcykel så han var jätte nöjd så det var kul...

Torsdag
idag ska vi till berget avslutning med öppna förskolan ska bli kul men synd att det regnar skulle ju ringa och väcka alex men det är ju omöjligt att få liv i henne ringde massa gånger hem till dom men inge svar  men det löste jag ringde tommy så han var snäll och åkte hem för att få upp henne ur sängen TACK TOMMY man fixar alla problem på något sätt tog bussen upp med micke och barnen vi kände inte för att cykla i regnet så det fick bli buss fram och tillbax men på berget var det roligt barnen var i bakar stugan och gjorde tunnbröd fick även receptet så ska prova på det hemma hade jag tänkt var även i svingelskogen och kollade och barnen hade skattjakt det gillade dom så det var en jätte lyckad dag verkligen lämnade även ut presenter till dom som jobbade på öppna förskolan för tack förallt dom har fixat så vi kan ha öppna förskolan men får byta ena lycktan för den gick inte att öppna men det var Daniel snäll och fixade åt mig så det är redan klart så ska lämna över den till veckan på öppna förskolan känns bra att ha det gjort...Om 2 timmar ska jag iväg och jobba sen ska det nog bara bli lungt tror jag...

Han en bra regnig dag det ska jag ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback