Morsdag

Är det i dag så Grattis alla mammor där ute hoppas ni får en bra dag...

Fredag:
fick jag sovmorgon var så skönt Daniel klev upp eller han var uppe före mig och christoffer så han lät mig få sova det var så skönt faktiskt var även i karsloga och stor handlade skönt att ha det gjort men jag har så himmlans svårt att hitta frysvaror på willys så smidigast är nog att åka till Kronhallen nästa gång för jag tror inte det blir så mycket dyrare  för där finns i alla fall mera frysvaror  senare sen så träffade jag Alex och Becky alltid trevligt var me dom ute en stund i det härliga soliga vädret sen så jobbade jag som vanligt den dagen....


Lördag:
Då var vi till bus och skojlandet med uffe,Hannah och carola hade jätte kul tiden går så fort när man är där och barnen dom hade full fart hela tiden inte ätt att hinna med och ha koll men Christoffer är så pass stor så han klara sig så man slippe vara efter han hela tiden så det är skönt faktiskt för då kunde jag sätta mig och ta det lungt några gånger orkade nte hålla hans tempo hela tiden men han var så duktig han kom till mig när han började fundera på vart jag var så det är bra...Senare sen åkte vi hem till uffe och var där en stund så kunde barnen  leka ännu mera var ju så himmlans fint väder ute så dom lekte med vatten pistoler så kul hade dom Christoffer la sig strax efter 7 på kvällen han var så trött efter all lek på dagen..

Söndag:
Ska snart åka till jobbet om ca 15 min klev upp vid 7,00 kollade termometern och det var redan 25,7 grader ute så idag blir det oxå härligt väder skönt att man slutar 13,00 i dag så man kan njuta av det härliga vädret sen är det morsdag i dag så ska ner till svärföräldrarna i dag vill även åka in till mamma men det blir så stressigt med buss så får åka in till veckan ska ringa mamma sen i alla fall och gratta henne på morsdag

Till alla mammor på morsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback