Fredag

Idag har jag och Christoffer varit i karlskoga varit hos mamma och pappa  innan vi åkte hem så var vi hos Ann en snabbis så nu ikväll har jag och Christoffer kollat på Talang tycker att rätt personer vann eller gick vidare Christoffer hade kul åt gruppen Men dom hade ju kläningar fast dom var pojkar det var ju så himmlans roligt tyckte han men endå konstigt men han hejade på dom och vart väldigt glad att dom gick vidare ska bli kul att se vilka som vinner hela tävlingen men det är inte så lätt att kolla på tvn med Christoffer han kan ju bara inte sitta och vara tyst han e ju en riktig babbel grabb men kul att lyssna på han för han har ju så mycket att diskutera om just programmet men att prata mycket det ligger ju i släkten på daniel sida och även en del på min med....

Har grejjat en del med Bloggen men jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att bli nöjd men ska få potoshop i datorn ska bara fixa mera minne för att det hade jag behov av sa Daniel och han vet ju vad han talar om när det gäller datorer men just nu vill datorn bara bråka med mig för det är dåligt batteri står det men HALLÅ har ju kontakten i då ska det ju inte vara bekymmer med battriet men det är det så får väll se datorn kanse dör för mig det märks...

Imorgon ska jag jobba men har kvällsturen så jag hoppas att det kan låte bli att regna för nu e jag trött på allt regn kan ju komma sol nu men det märks i morgon hur det blir i dag har det ju regnat massor undrar hur mycket regn det bara har kommit i dag igentligen någon som vet???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback