:D

Måndag!!!!!
Sov till strax efter 8 var riktigt skönt faktiskt gick upp och fixade med frukost hörde att Christoffer var vaken men han låg i sängen och hade det skönt så han kom lagomt tills allt var klart för att äta frukost sen var det dax att få på sig kläder får ju lov att säga Christoffer är så lätt att ha att göra med nu ingen trots alls så himmlans skönt så allt går super lätt på morgonen inge tjat eller tjafs allt flyter på hur bra som helst...
Kom hem strax efter 9 så har jag ringt runt eftersom jag gjort fel på lappen som jag lämnar in för att få lön men det är fixat ska göra om det som är fel men ska få lite hjälp med det på Fredag är inge stor fel men får ju lönen som vanligt endå så det är bra....
Hämtade Christoffer vid 14,00 sen till öppna förskolan var lungt i dag så det var skönt satt och talade om allt möjligt som vanligt vart det en del skratt...
Har även hunnit med och damsugit och skura golven så det är skönt att ha det gjort så i dag blir det kanse ett bad skulle vara skönt annars så blir det en dusch det märks vad klockan blir när jag kommit så pass långt så nu är det bara lungt resten av kvällen ska inte göra någonting alls bara slöa framför tvn och datorn..
Ne kom ju på glömde ju att skriva jag har ju duschat trixi kan lova det var inge poppis hos henne men har inga rivsår så det är ju bra trodde jag skulle få massor för hon hatar verkligen vatten men hon fäller ju massor med hår så en dusch var behövligt så man får bort en del hår i alla fall men upptäckte att jag fick bort massor men sen blev det att få henne torr men det löste jag med hårtorken så det gick ganska bra hon tyckte nog att det var lite skönt att bli torr igen..
Nu blir det inge mera att skriva som jag kommer på nu så
 HEJ DÅ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback