SOMMAR OCH SOL

Fredag
Ja då var det ju midsommar villa ju  åka och dansa runt midsommar stången men kollade på Degerfors hemsida och där verkar det som om det inte fanns något här i Degerfors Men sen hörde jag ryktas om att det skulle vara Dans kring midsommar stång på Berget men då var det för sent och det var ju även på kvällen och då var vi inte hemma heller....
Runt 18,00 då började jag jaga på Anneli för vi skulle fira midsommar med henne och några till och tro det eller ej jag fick tag i henne utan bekymmer det var ju inte dåligt det så hon kom hit och vi tog sallskap dit vi skulle var en hel del personer där och även flera barn så Christoffer hade roligt han orkade med till rint 23 tiden sen var han trött det kan jag förstå han orkade länge endå så jag gick hem med honom Daniel stannade kvar fast det visste jag ju att han skulle göra...


Lördag
Ja va ska man skriva om den dagen kan ju lova den blev ju inte som jag hade hoppas på får nog säga så jäkla trött på alkoholen att  ska komma fram så det är inge roligt alls..Men träffade alex och hennes familj senare på kvällen så det var kul nått annat att tänka på s¨det är skönt så tack Alex för en bra kväll..

Söndag
Ska in till Ann i dag och hälsa på ska hjälpa henne med hennes blogg för hon vill me blogga lite så får se om jag lyckas att hjälpa henne...

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack de samma gumman... finns för dig. Alkoholen suger. men som sagt du har ju tyvärr valt detta :( men finns här jämt.. kram mig och Becky

2009-06-22 @ 22:25:21
Postat av: Emelie

tackar tackar=) som du kan se på några inlägg längre ner i min blogg så gör jag olika designer till folk, om du är sugen på en ny kan du alltid maila eller så har jag ju en på bloggen som den första som kommenterar får. så kika runt på min blogg och kika efter vad du vill ha.

2009-06-23 @ 16:07:03
URL: http://sandbergemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback