regn och rusk

Fy vad det regnar i dag inge roligt alls trött på allt regn nu vill ha sol och sommar men det får bli regnkläder när man åker och jobbar det går ju bra det med men jag hoppas det är sol under midsommar helgen...
Har ju gått några dagar sen jag skrev sist  men det har fatksit inte hänt något speciellt förutom 1 sak Becky blev ju 1 år i tisdags så det är kul stor tjej nu hon ska ha kalas på Lördag då ska jag allt dit ska bli roligt...
Idag var det midsommar firande på dagis i detta regn väder men tur man har regn kläder då går det ju endå tog lite kort som jag ska lägga in i datorn har även andra kort me som jag ska lägga in så får försöka få in lite bilder på bilddagboken me tror även det är dax att framkalla lite kort börjar bli en hel del nu igen..
Nu börjar det bli en del ställen som jag vill åka till på semester i Augusti har ju jobbat en hel del så det känns bra för då kan vi spara undan pengar sen vet ja inte riktigt vilka vi åker med eller hur det blir men det ,ärks får tala med Daniel me...
I morgon ja då är det midsommar vi har lite olika pkaner på vart vi ska blir nog roligt även Christoffer ska vara med oss och fira tanken var först att fixa barnvakt men han blir med och på dom ställen vi ska till så finns det ju andra barn så han får ju någon att leka med så det är skönt och roligt för han...



                                            MIDSOMMAR STÅNGEN SOM BARNEN HADE GJORT PÅ DAGIS
                                                                                           MYCKET FIN..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

halllå.. du skulle ju sätta in kort den 16juni på bdb, :( åååå sen måste du börja använda ...... när du skriver. blir så rörigt. ha en trevlig midsommar!! Kram la Familja :)

2009-06-19 @ 12:22:39
Postat av: Jenny

nu har jag ju använt punkter..

ja jag vet att jag tänkte göra det men så blev det inte..

2009-06-20 @ 09:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback