länge sen

som det var jag skrev har jag märkt men har tänkt att skriva i flera dagar men har haft annat att göra eller så har jag bara inte haft någon lust men nu ska jag dra nytta av min hjärna och fundera på vad gjorde jag i
TORSDAG
Jo jag jobbade hade lite otur den dagen kommer jag ihåg började inte att jobba förän 14,30 så allt var lungt hela dagen inge stress alls som det brukar vara maten var klar i god tid disken var fixad så vi gör oss i ordning för att gå till dagis även där var vi i god tid gick runt 14 tiden så kom ut till cyklarna han bara komma upp på min cykel så helt plötslig från denna lugna dag vart allt stressigt det var punka på min cykel oj det hade jag ju inte planerat in så nu vart det bara låsa cykeln gå bort till dagis sen hem och på med inlins eller hur det nu stavas när jag fått fram dom från källaren och fått på mig dom då var klockan 14,17 hade varit duktig och gjort ordning vatten flaska så åker iväg så fort jag kan vill ju komma i tid ju han komma en liten bit sen kom jag på min vatten flaska den sår ju kvar i trappen hallå där gör det ju ingen nytta men den fick stå hade ju inte tid att åka tillbax men på nått konstigt sätt kom jag i tid kom pricis 14,30 som jag börjar men trött det var jag verkligen men hade tur fick skjust till dagis sen hade bara kort tur 2,30 jobbade jag så fick skjust till dagis så jag slapp inlinsen lite fortare gick det ju med bil...

FREDAG
Var jag ledig så det var en lugn dag faktiskt skönt var det att får vara med Christoffer har ju jobbat ganska mycket så var skönt att få ägna sig till honom för det märks på han nu när jag jobbat för när vi är hemma då är han på mig vart jag än går han är min lilla svans brukar jag säga åt han på då skrattar han ibland och svarar ne mamma eller Jenny som jag oftast får höra jag är inte din svans jag är Christoffer hade tvättstugan den dagen hade massa tvätt så det var skönt att få det tvättat annars så tror ja inte att jag gjorde nått speciellt den dagen inte som jag kan komma på...
LÖRDAG
Då åkte jag och Christoffer in till Karlskoga var hos mamma och pappa hela dagen var kul var med pappa och grejjade på gården för nu har han skaffa nån gammal barack eller va man nu ska kalla det för som han ska göra ordning på kan ju lova den mannen han har massa ideer men sällan allt blir klart han har så mycket grejjer på gång så han vet nog  knappt vart han ska hålla på  tror jag får se hur långt han kommer denna gång innan han börjar på nått nytt vem vet,, Men på kvällen  då åkte vi till berget och kollade på djuren sen gick vi och kollade i sveafallen var längesen man gick där men kul vart det och full fart på Christoffer han tyckte det var jätte roligt han kom ihåg att vi varit där förut så det var kul ska gå dom längre vägarna som man kan och ta med fika någon gång för Christoffer han spran nästan runt den lilla vägen och han berättade massor som vi gjort där och vart vi har varit och vart alla gropparna var så han hade roligt..
SÖNDAG
Då var det Dop för Max tog en massa bilder men inte med min egen kamera den glömde jag hemma men hade en annan så ska få bilder som jag ska sätta in här och på bilddagboken var även men och städade jag har en förmåga att bli kvar och hjälpa till med städning speciellt Disken men det går fort har ju varit med på en del dop så vet ju hur den funkar nu senare sen på dan så gick jag och Christoffer till Anneli med familj var längesen man var där så det var kul att komma dit sen hem på kvällen var ju tvungen att handla me så det fixade jag och så träffade jag på Alex och Becky stora tjejen snart blir ju 1 år på Tisdag ...
MÅNDAG
Nu har jag kommit till i dag kl är 08,35 undrar hur länge Christoffer tänker sova han tar sovmorgon i dag tydligen men det kan vara skönt för han att göra han har ju varit lite hostig men det verkar hostmedecinen hjälpa bra så han har inte hostat nånting i natt så det är bra i dag ska vi till 6-års verksamheten dom ska vara ensamma utan oss föräldrar har försökt att förereda Christoffer på det så han vet men vet inte riktigt hur det kommer att gå ska även ha Becky en stund i dag ska hämta henne efter jag lämnat Christoffer på skolan om ja inte tar henne före ska ringa Alex och kolla sen men väntar en stund till undrar vart solen är den skulle ju komma fram i dag ju hmm får nog fundera på det den kanse kommer vem vet...

Skriver mera ikväll ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback