Gäsp

Idag är jag trött som vanligt på kvällarna men det är bra då somnar man bra på kvällen...
Slrev ju för ett tagsen om nått som störde mig så fruktansvärt om en tjej som hade fått socialen på sig kan medela nu har hon träffat soc och dom lade ner utredningen på en gång det tycker jag var bra och det verkar vara någon som hade det så himmlans tråkigt när dom gjorde anmälaren för grunden på anmälan var bara så fjantiga saker så det är bara irreterande att höra om det men skulle vara kul å få veta vem som hade tråkigt en dag och gjorde anmälan den personen kan inte ha mycket till liv får jag lov att säga...




Söndag

så var jag,Carola och Christoffer och kollade på clownen manne på berget han är ju så himmlans bra lika kul varje gång man ser han Christoffer tyckte det var roligt han hittade några han kände men när som gick så tog det inte lång stund innan han hittade en annan kompis han är duktig på att ta kontakt med andra barn det är jätte bra för då får han lätt med kompisar så det är kul..Vi var även och röstade inge roligt när det är val men tur att det går fort att rösta..



Clownen manne, Olle och Maria

Måndag
Idag har vi varit i skolan igen Christoffer gillar det han bryr sig inget om mig han springer in och leker på en gång så tror det kommer att gå bra för han när det börjar i Augusti han ser fram emot det nu är det bara 1 gång kvar av inskolningen och då ska vi lämna dom själva där en stund men det går nog bra det med hoppas jag har även varit och lämnat plasma i dag så nu är det inge mera förän i Augusti dom har ju semester dom me så det är ju stängt en del i sommar...
Börjar sakna solen nu trött på allt regn nu vill ha sommar och sol nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback