FREDAG:o)

Änligen fredag fast igentligen kvittar det vilken dag det är just nu är alla dagar sig lika vardag som helg...
Onsdag
Ja då jobbade jag ju som jag brukar känns så bra nu har vi börjat diskutera om vi ska ha någon liten mini semester finns många ställen man skulle vilja åka till men har inte riktigt bestämt vart än har haft lite olika alternativ men får se om det blir under en dag man åker någonstans eller om man stannar kvar beror på vart det blir och vad det kostar men just nu skulle det bara vara kul att komma bort hela familjen och ha kul det behöver vi faktiskt..
Jo jag städade lite me men vart inte så mycket vart ju kvar på jobbet längre än vad jag hade räknat me men va gör det...
Annars så hände det nog inge speciellt tror jag...

Torsdag

LEDIG ja jag var faktiskt ledig känndes så härligt nu när man är ledig efter allt jobbande så känns det så skönt att vara hemma jag passade på att tvätta tog även med sängkläderna det var skönt att få dom tvättade mamma och pappa kom på kvällen och Daniel bakade kladd kakak mycket god var det jag tror han fick lite hjälp av christoffer me i alla fall fick han hjälp me att slicka bunken gott med smet medans dom bakade passade jag på att fixa ordning Christoffers rum han är ju lite för pillig av sig har ju problem med taket i hans rum färgen lossnar och det gör ju inte saken bättre att Christoffer är där och pillar så jag tröttnade tog bort stegen för han och ställde fram tält sängen han var glad i början att få sova där men oj va han hade svårt att somna sen han somnade ganska sent mot han brukar göra men han somnade tillslut..

Fredag

Var så lungt i morse när jag gick upp Christoffer sov fortfarande trodde han skulle komma när jag åt frukost det brukar han göra men han var ju uppe runt 5 tiden på morgonen han var lite arg på tältsängen han hade tydligen ramlat ur han är ju van med sin säng som har kanter eftersom det är en loftsäng han har så när jag sa åt han att gå och sova en stund till så muttrade han lite argt att sängen var inge bra han hade ramlat ur 2 gånger tydligen men ja sa åt han låt så bli färgen i taket så¨får du ha din säng så ska snart göra ordning hans säng så han får sova där jag har jobbat hela dagen så nu väntar jag på att Christoffer snart ska komma hem han är med mormor och morfar Daniel är ute och fiskar kul att han äntligen kom iväg han har velat gör det så länge nu....

oj ja ser jag har varit lite slarvig med punkter men hoppas ni orkar läsa en då:)


Denna bild tog jag flör ett tagsen nere vid Degernäs ser lite trevligare ut om man lägger in lite bilder ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback