Fredag

Såg att jag inte skrivit på hela veckan så skariver det jag kommer ihåg att jag har gjort och dagarna har sett ganska lika ut faktiskt eftersom det har varit underbart väder ute hela veckan så har vi vari ute och jag har tagit fram vatten slangen till barnen drog vatten slangen innefrån denna gång för att få lite varm vatten blir så kallt när jag drar från källaren..
Dom som har badat mest är Christoffer och Becky jag och Alexandra nöjde oss men att sitta och titta på i solen sen har jag jobbat kväll hela veckan men det har gått bra faktiskt så i dag känns det skönt att vara ledig så ska in till Karlskoga och handla lite sommar kläder till Christoffer och om jag hittar nått till Daniel så ska han me få nått..

Men igår då jädrans va jag höll igång hel dagen nästan började med att tvätta kl 07,00 sen grejjade jag lite med frukost allt var jätte lungt tog sängkläder så fick en hel del att tvätta sen av någon anledning så kännde jag på min cykel för har märkt att det behövs att pumpas så kände och upptäckte fasiken punka IGEN då vart det lite PANIK kan jag lova så upp och säga till christoffer att vi måste fixa lag lappar hade ju inga sånna så ner till OK och kolla där hade ju knappt inga pengar på mig eftersom det är lön i dag så ner snabbt men där kostade bara laglapparna ca 38 kr och då var det inge lim till det behöver jag ju så ner till samhället tog ut mina sista pengar och då tänkte jag kronhallen måste ha dom kan ju ha lite bra saker ibland och visst hade dom och det var BILLIGARE ca27 men utan LIM men då vet jag Brattings dom har säkert så upp dit och självklart så hade dom ju slut typiskt så fick ju dra ner till OK igen för det förbaskade limmet och dyrt var det oxå 27 kr för en lite jäkla tub men det fick det kosta sen hem då var ju klockan över 12 och ingen mat hade vi ätit men skulle ju ha soppa så det var bara att värma på,
Så när vi kom hem så lagade jag cykeln fixade mat sen ner snabbt till tvättstugan och hämta upp sista tvätten sen bort till dagis så vi han men stressigt vart det men cykeln rullade bra och till jobbet kom jag 5MINUTER TIDIGARE faskiken det var bra gjort av mig....
Glömde att skriva har ju damsugit och skura golven här hemma me under dagen...


Tänkte lägga ut lite bilder när Christoffer och Becky lekte men ingen av dom hade kläder på sig så det blir inga bilder på dom...
Alex säg till om du vill ha lite bilder på din dotter så skickar jag över på mailen..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

klart jag vill ha bilerna :)

2009-06-30 @ 22:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback