Dax att skriva igen då..

Måndag
Jobbade som vanligt började 8,00-13,00 känns skönt minns knappt själv när jag fick jobba så mycket som jag har fått gjort den senaste tiden känns så himmlans skönt och jag trivs så himmlans bra där jag är det är så fritt och lätt så tiden brukar gå så fort så det är roligt..
Kom hem strax efter 13,00 gick till pekås sen hämtade jag Christoffer på dagis han fick sluta tidigare och bra var det för han hade ont i huvudet så han fick komma hem  och ta det lungt febern kom senare på kvällen inge roligt alls försökte få han äta lite men hade ingen lust han drack knappt ingenting heller somnade på soffan en stund och jag åkte och jobbade igen men bara en kort tur 17-19,30 så det var skönt men kollade termometern på jobbet solen hade skinit på den nästan hela dagen så den hade blivit riktigt varmt 41 grader vissade den trodde först att den var trasig men eftersom solen hade skinit hela dan så visade den nog rätt blir ju riktigt varmt när solen skinnit på den hela dagen men åkte och handlade en snabbis när jag slutade sen åkte jag hem fick då ge Christoffer alvedon han somnade i sin säng igen runt 21 tiden tycker så synd om min sjuka grabb..

Tisdag
Christoffer mår bra skönt men han åt ingen frukost men han är pigg och har ork i kroppen men han blir hemma i dag eftersom han inte åt frukost men åkte upp till parkskolan skulle träffa dom han ska börja 6års verksamheten så var där 1 timme som var sagt Christoffer verkar gilla det han lekte och hade kul så det var skönt ska dit igen på torsdag hoppas på bättre väder då inge kul med detta regn vill ha sol ju som det var igår men får nöja sig med detta regnande men blir inne idag ska kanse städa lite om ja orkar förståss..

En sak som stör mig nått så fruktansvärt
är när alla ska klaga på en tjej jag känner det är inte så jäkla lätt att göra allt rätt när alla bara klagar på allt hon gör låt henne ta hand om sitt barn men VISSA tror tydligen att dom kan allt med barn men när ni väll skaffar egna då hoppas jag att ni inte gör något fel för då ska JAG berätta allt fel ni gör så får ni se hur roligt det är det är inte så lätt att att ha barn men hon gör så gott hon kan det gör denna tjej men hela jäkla tiden ska endel bara klaga på henne jag undrar faktiskt hon gör nog inte allt så fel det är nog bara en stor avundsjuka på denna tjej så låt henner uppfostra detta barn som hon vill låt henne ge sitt barn att äta vad hon vill låt henne göra ALLT som hon vill det är hennes barn det är hon som gått med detta barn i 9 månader det är hon som fött barnet och det är hon som ÄR MAMMA till barnet det är hon som då bestämmer över barnet vissterligen kanse allt inte är så bra att ge barnet att äta men det är hon som får bestämma det Men tydligen så måste endel leta efter något att ha att klagat nått på det är väll det dom gör om dagarna MEN har ni så tråkigt kom till mig och bara försök att klaga på det jag gör med mitt barn då kan jag lova det är nog det sista ni har gjort så skaffa er ett liv istället ...


Kommentarer
Postat av: Alexandra

vem snackar skit om vem????

2009-06-03 @ 17:32:18
Postat av: Anna

Hm... Träligt. Underar om det är den jag tror du menar. Men men skit samma =P

Du har då något att göra hela tiden...

Kram kram

2009-06-03 @ 20:21:44
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag vill inte nämna några namn här så ingen nämn ingen klämd som man brukar säga..



Japp anna jag har nått att göra hela tiden känns riktigt skönt..:)

2009-06-05 @ 19:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback